Sunday, January 4, 2009

serba x kena ...

aku kepeningan.. berpinau-pinau mata ni.. minda ku sesak dgn pelbagai hal yg melibatkan kerja, itu belum dicampurkan lg dgn masalah peribadi.. arghhh! sesak.. sesak.. paperwork! to settle 14 critical sites ... urghhh! my head already explode!!!!!! how to solve 1 by 1?... all these were involve many departments... to follow up with them for many times... a`aaah, alangkah indahnya jika aku adalah seorang Pensyarah ke.. Cikgu ke.. hurmmm... he he he! x baik mengeluh, kan... huh! pg2 td lagi aku dah mengadap satu masalah.. masalah satu site ni.. huh! aku x tahu zaman sekarang ni... zaman gelap mata & gelap hati... semuanya ada udang di sebalik batu... jgn sangka, org yg kita sangka alim, ikhlas membantu tu x ada conflict of interest... ha ha ha! aku dah jumpa ramai org yg mcm ini... k lah, pening dah ni... mcm2x hal dah ni! urghhhh....

No comments: