Monday, January 12, 2009

6ixth Sense - Tanpa

;) this song was interesting for me.. sekali sekala dgr.. nice! rasa menyusuk kalbu.. he he he! tersangat jiwang karat minah ni.. btw, aku cuba upload kan video klipnyer.. ntah berjaya ntah tidak...hurmm.. mmg sah x boleh! hampess jer!

LIRIK: TANPA
resah yang ku, ubah dalam kata, melukiskan kesunyian
tanpa engkau aku tak mengerti

meski, pagi itu menatapi, akan sunyi tanpamu
menemani aku sepi

tanpa.., cintamu aku resah
tanpa.., kasihmu aku hampa
tanpa.., dirimu aku nanti
hooo…

(ulang chorus x2)

Kini benar-benarku rasakan, dalam benuk hatiku tanpamu, aku tak mengerti
takut
takut jauh cari dirimu, kan kau tinggalkan aku sendiri
tanpamu ku mati
hooo…

resah yang ku, ubah dalam kata, melukiskan kesunyian
tanpa engkau aku tak mengerti


No comments: