Thursday, January 22, 2009

aku berleter lg ....

hr yg agak berserabut .. geram! pagi2x lg dah hot ... mane x nyer, terhegeh-hegeh kereta yg ade di atas jln raya ... yg seronoknya, kebanyakkan pemandu suka pandang enteng akan left n right signal ... yg itu lah.. yg paling aku geram dan x boleh bersabar langsung ... huh! lagi satu ttg penunggang motor, aku pun dulu ex-penunggang motor ... jgn le 'mkn' jln sgt ... ini x, ade sesetengahnya hingga ke tengah jln... eh! aku betul2x x faham.. lebih menakutkan lg bila veteran yg drive kereta n tunggang moto ... kita pula yg kena lebih berhati2x bila nampak mrk ni memandu ... ade yg tll slow, ade pula x kasi signal bila nak msk selekoh ... ade pula yg tersengguk-sengguk... sabar je lah aku.. huh! sampai ofis... parking pula x ade.. ini kes apek yg menjual limo lah... bila ade gerai, otomatik.. space tu, akan penuh... arghhhh! aku geram.... semakin byk keta di jalan raya waktu2x perayaan... aku berpinau mata bknnya boleh lihat jln jammed... huh! Tension! hr ni ade discussion dgn ahli majlis n ketua2x kg... regarding site di tmn seri utama... mujurlah semua yg hadir faham... pihak kita bknnya nak menyebarkan kanser tp ingin meningkatkan liputan di kawasan itu dan kawasan2x berhampiran... cuba pk, korg nak guna x, 3G, 4G? nak tak? ... tentulah nak, kan? hah .. korg tpk x, knp disesetengah kwsn je yg ade 3G? hah, pk la... knp? ape yg perlu ade utk pertingkatkan servis tu semua? knp org selalu adu.. coverage x de, coverage putus2x la itu ini lah... hah! bila kita nak atasi masalah tu semua, isu radiasi dr tower pulak dah yg timbul... kkdg kita ni cepat sungguh melatah... kita sanggup je jd pak angguk, mak angguk.. mengiyakan aje ape yg org lain kata.... gunalah fakta bila mana kita nak membantah... ini tidak sanggup jd boneka kpd org lain yg mempunyai kepentingan diri sendiri... aduhai, masyarakat... jadilah diri sendiri... sampai bila kita nak jadi boneka org lain? kata Nabil, lu pk lah sendiri... adakah phk kita memudaratkan masyarakat? aku x tahulah nak kata apa lg... semakin lama semakin sukar aku rasa... satu lg site, new site lah... aku hire staff aku utk trace owner... kesnya tnh sawah then betul2x dlm kwsn pekan... bila dpt trace, mmg seluruh kwsn tu kepunyaan satu hamba Allah ni... fuhh! kaya beb... faham2x je lah, org bila dah kaya ni, kita nak sewa 10ft x 10ft dgn RM1200/month pun, x dipandangnya... susah juga ek! mcm2x hal lah... yg nyatanya.. aku semakin P.E.N.A.T!!!!!! hr ni hr khamis, aku blk pekan (takkan nak panggil kg kot sbb betul2x dlm pekan.. :p) sblm blk.. aku singgah beli sotong... al maklumlah.. esk nak berkelah dgn scul mate zmn sek ren.... dah brp thn ek? sjk tadika ke sjk darjah satu ek? sjk sek ren, sjk sek men, sjk matrix, sjk universiti hinggalah sekarang... we still be best frenz... kalau salah sorg drpd kita yg kawin dulu... dpt bygkan x, betapa bosannya hr2x yg mendatang nanti... sabar aje lah! aku planning nak msk nasi lemak & sambal sotong... kalau rajin nak buat puding roti jagung kukus... he he he! (rajin sgt le tu!) ape yg ptg, esk hr utk aku bergembira ... x sabarnya nak menunggu hr esk.... waktu ni 11.36pm, ngantuk giler... aku dok menolong adik aku bid satu jam ni... wah! cantik giler... aku tergode buat sementara waktu... tp it for man... kalau aku pakai.. x ke nampak pelik.. he he he! jap aku paste pic jam tu... aku bid jam yg sama seperti yg aku kalah... aku kalah dgn nilai RM98... fuhhh! hampessss jer.... ok, x jam ni? nak cuba nasib lak mlm ni ... k lah buddies, mate ni layu gile ni... tp nak tgk tv... my parent beli LCD 32"... caya lah beb! ha ha ha! tergoda aku dibuatnya ... esk aku upload pics picnic aku....















No comments: