Thursday, January 29, 2009

sempat lagi menyelit ... ;)















dlm keadaan kak su, mengejar utk tanyakan site progress & structure type & height, aku sempat lagi menyelit satu lagi blog iaitu http://bakedecorate2u.blogspot.com/. ini case one of our staffmate nak bertunang lah... dia order cup cakes from this person (infomer kak yus... msg2x dah jatuh cinta dgn blog nih! ha ha ha!) .... wow! very cute... nak menangis aku tgk this blog... soo capable and skill this person... I luv this blog... kalau korg ade masa, korg view le blog ni... aku ni dah lama bercita2x nak blaja buat cup cakes ni... yer lah... kena la blaja.. x kan nak membeli aje... sekali sekala kena tunjukkan kemahiran yg ada... rugi kalau x pandai memasak, membakar ni ... sblm kawin, lebih baik aku timba ilmu memasak & membakar ni... kalau tension2x leh aku buat party for my beloved frenz... dlm kepala ni, byk sgt ilmu kemahiran yg nak ditimba... tp x menjadi pun... angan2x mak jenin jer aku ni... aku dah buat konspirasi dgn mak psl benda2x ni la... mak mmg ade skill dlm hal2x ni.. cuma nak kena upgrade dlm bab2x decoration jer... aku berangan nak buat pastry bakul.... dlm bkl tu aku nak penuhkan dgn cup cakes... tp kena tunggu masa adk aku si Husna tu bertunang lah... baru x rugi benda2x mkn tu.... masa adk si Joe kahwin, aku dah kasi satu kek choc pd dia... for me it beautiful.. mak komen, kalau jual di kedai mahunyer RM60-RM 70.... aku dah paste pic homemade cake yg aku design utk majlis kahwin Maliah, adk si Joe tu... what do u think? ;) ade bakat jugak aku ni (ha ha ha! sorry, angkat bakul sendiri!) hu hu hu! nak juga blaja baked & decor cup cakes dgn this person ... dkt jer kalau nak gie blaja... di changloon jer.... berbanding dgn Penang or KL.... cantiknyer cup cakes dia... hah! esk nak balik KK, bole le curi masa mak utk blaja baked cup cake ni.... insyallah... xtvt for 2morrow? hurmmmm ... rasanye nak blaja buat basic cup cakes & puding jagung dgn mak ... kui kui kui kui! Jumpa sculmate si Jojoe, si Eda n her cute son, Afif ( Afif ke Alif ek? lupa lak namanya.. jgn mare yer!) then kalau ade masa nak gi Tree Top Walk kat Sedim ... kali ni mesti jadi.. nak kena gie rmh owner... byk kali tertangguh.. ini kes geran tanah... horrrreeeeyyyyyyy! esk cuti.......



1 comment:

anisyazila said...

macam pernah tenguk kek tu,..tapi kat mana yer?.. hihihihihihi... kalo aku kawin mesti lagi spesel kek yang ko bagi aku kan? hehehehehe.. jumpa esok!