Thursday, January 29, 2009

hari ini ...

Alhamdulillah! syukur... hr ni masalah tenancy agreement dgn satu jabatan utk satu site selesai... tinggal satu site lagi... they agreed but he he he... waiting their price... sbb site ni berada di lokasi yg strategik... boleh mendatangkan impak yg besar bila mana pembayaran sewaan dilakukan berdasarkan harga pasaran semasa... ye lah! perkara tu kabur... kita sendiri tidak boleh nak menjangkakan peratusan kenaikan harga tanah kiranya mengikut harga pasaran... fuh! boleh terjerut leher kalau based on harga pasaran... apa2x pun yg ptg.. Alhamdulillah... cuma tinggal satu site jer lg yg x tahu.. green light dah ade cuma rental je x tahu brp yg diorg nak... jgn lebeyy dr yg ade dlm kepala ni sudah ... tp mmg x sangka... nego punya nego dpt juga... happy sgt... ia x semudah seperti satu bdn berkanun ni... apa2x pun aku happy sgt ... Alhamdulillah! Thank you so much Mr. K, Mr. R and Mr. Z.. May Allah bless all of u ...

hurmmm ... ini satu hal lg... psl AEON Credit... perghhh! aku geram sgt... x sabar2x... ade ker reminder call berhari2x... mcm htg dgn along la pulak... aku dah allocate dah salary aku tuh... ape yg perlu dibyr n disimpan semuanya aku dah buat check list ... hah! ssh kalau mcm ni nampak gayanya... aku bkn lah jenis yg suka hold htg2x aku tu... aku pun resah bila hold lelama ni... bila call hp, x dpt.. di call nyer ofis... errrrr, geramnya! thp tenuk dah ni... btw, aku g jer lah byr di jln pegawai tu waktu lunch td... dah aku in4m psl ketidakpuasan aku di kaunter & sec bertulis ... teruk benor kalau buat htg dgn Aeon Credit ni... for the next time.. aku beli brg dgn cash jer lah ... fuh, geram sungguh...

aku x lunch lg niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Uncle Don dpn ofis off day lah pula hr ni.... x sihat kot agaknya... sian uncle tu ... ehhh! nanti aku paste pic Uncle Don tu .... k lah... nak kena g Kek Sayang... beli bun.. nanti balik rumah br msk ape yg patut utk dinner ... mlm ni, jgn lupa drama Puaka Nayang Rapit (betul ke spelling aku ni... x alert sgt lah) episod last! smlm drama korea Three Daddies with One Mommy ... mujur lah x ke mana2x... kalau x jenuh kena download di mysoju.com lah ceritanya ... K, gtg ...

bye


No comments: