Friday, January 30, 2009

lepak at Eda's house ...


:) ptg td aku & si Jojoe ke rmh Eda di Tmn Desa Bidara... hu hu hu! reunion bersama 2 shbt lama... best berkumpul ni... mcm2x cerita yg boleh dikongsi... rindunya zmn2x persekolahan dulu tp rasa pnt nak mengulangi zmn itu... he he! btw, chat punya chat... aku still x nampak btg hidung Afif Syahmi... hu hu.. Eda kate ank dia tdr sjk pkl 130 tgh lagi... alahai lamanya bdk kecik ni tdr... kita org chat psl keadaan dia di maktab... psl KPLI... wah! so simple course yg dia ambil... hopefully, thn ni dptlah aku KPLI... kepingin nak jd cikgu sgt2x dah ni... aku berkesempatan jd cikgu GSTT di slh sbuah scul di daerah Sik... rasanya sthn lebih.. ke almost 2 yrs... ntah x ingat dah.. tp yg best they offered me to teach English... he he he! aku x confident but jika kita fikir boleh... maka boleh lah! aku ngajar form 2 and form 4... punya lah letih aku dibuatnya... faham2x ajer lah bdk2x zmn skrg ni... siapa yg pernah & sdg jd cikgu akan pasti merasainya... but please don't ever lose hope to your students... kesian diorg... ex-student aku ade yg dah further study di u lg... ade yg di poli... alhamdulillah! syukur... moga diorg berjaya dlm bdg yg diorg ceburi... sembang punya sembang... ahaa.. si bdk kecil dah jaga! he he he... masih mamai lg rupanya... mesti dia hairan.. dtg dr mana lah makcik2x ni... ;) dah jd makcik pun aku ni... x sangka betullah... jgn bahasakan aku makcik... tapi AUNTIE Ada, k... mamai je si Afif ni... nganga je mulut dia.. tinggi jugak bdknya... & handsome ank si Eda ni... hu hu hu! ape si Eda ni jamu kitaorg? Psg & ubi goreng.. nasi lemak & air oren.... bkn dia grg & msk tp ade org yg tlg grg & mskkan nasi lemak utk dia... he he he! x ape.. x ape... janji ade, sdhlah... yg kitaorg ni lagi le teruk.. x de buah tgn utk korg anak-beranak... hampeh punya kwn, kan? :) ampunkan kami... so next time, aku bawa cup cakes utk korg ber3... x pe Afif, nanti aunti bawakan Afif cute cup cakes utk Afif & mama, k. Insyallah bln 3 ni... Eda ade planning nak buat barbeque... time dia cuti lah tu... so, si Jojoe dah berangan nak perap ayam... aku pulak? aku pulak cdgnya nak beli udang & sotong... tempat aku, fresh & murah sket bhn2x mentah mcm tu... wah! pasti best, kan? hopefully aku x de ape2x aral yg menghalang....

No comments: