Sunday, January 25, 2009

Leisure day ...


he he he ... Usually Sunday is a leisure day for us. Kkdg boleh le berkeadaan sedemikian.. tp x lah setiap kali hari Ahad untuk berkeadaan sedemikian.. cuma utk hr ini sj coz esoknya (Isnin & Selasa) dah cuti sempena dgn Gong Xi Fat Cai... so semua org kelam kabut nak bercuti.. jadinya x byk perkara yg boleh aku lakukan.. aku cuba contact utk follow up aku punya submission dwg. & cadangan tarikh utk satu majlis utk st program sesi dialog tapi pegawainya telahpun bercuti... huhu.. setahu aku lah, aku dah submit perkara tu 19hb utk perhatiannya tp until now still dun receive any feedback from him ... arghhh! ini yg buat aku lebih tension nih ... tarikh cadangan tu 2hb... tp kalau sampai skrg x feedback, ape kes? nak buat budget lagi? nak find out caterer lg? nak make sure org yg bermasalah tu hadir lg? x ke semuanya makan masa... aduhai! menyesakkan akal fikiran jer... susah kalau org x endah akan kepentingan tu semua.... tut.. tut.. you got a sms.. " Tlg call blk " from NH. hah.. ini mesti ade keje ni... ;P kan dah kate... site visit utk satu tempat di sekitar Souq Al Bukhari, AS. During site visit, ermmm.. location sesuai but proposed space were not follow our requirement... ahhh, pening kepala! msg2x blurr... almost lunch hour so, jejalan di Giant kebetulan ade ekspo... lepas selesai window shopping di bahagian dlm, pergi ke tpk ekspo pulak... byk sungguh tdg2x ekin di situ. a'aa.. de satu tdg ni... berkenan juga.. tp masalahnya RM25, mahal tu... aduhhhh! sabar jer lah... tp tgk keadaan.. :) kalau dtg angin gila2x, aku pi semula tempat tu.... for lunch, aku punya menu soft bun saje... bkn diet tp still rasa kenyang lg... jap aku paste soft bun aku... intinya kaya & butter... manis melecas... hu hu hu! dah penat window shopping... kena balik ofis ler... ha ha ha! leisure.. leisure gak tp bila sampai waktunya kena msk ofis juga.... di ofis, x ramai yg ade... so, settle mana yg ada... email yg mana ada... call sapa2x yg patut... update apa2x yg patut... ;p he he he! pokok pangkalnya ade juga lah kejer yg aku buat... k, lah cukup utk hr ini... rasanya esk br blk kk sbb ade kain baju x berbasuh lagi... walaupun sms si Chah tu mengugat keimanan ku.. ha ha ha! smsnya " K.chah rs ang blik arini la kak, mak msk sdp ni, smbl petai ngan tempoyak.. nyam2x " hu hu hu!


No comments: