Monday, March 29, 2010

Muhasabah cinta ...

Muhasabah cinta ... entahlah! I'm very exhausted today!!! tp mane perginya cinta aku ahhh??? I need my luv .... huk3x ... berangan x habis ... ok lah ... lately mmg aku byk sgt kejer, tll byk keje ... kekadang, bila aku rushing ... aku akn kepeningan - contohnya pg td ... ke hulu ke hilir aku di dalam opis aku sendiri mcm berkawad, terkejar2x situ sini, then gi survey jap after that ke KPT, mulut ni dah rasa payau inginkan sesuatu yg manis... so, after that singgah opis ambil dwg. then ke JPBD ... ayoyoyo, tersangatlah panas ... selesai di situ, aku & my assistant going for survey back, deal with new candidate for TA ... mata aku ni dah berair dah, mmg KEPENATAN, kepala pun dah mula pusing2x mujur Uphamol 650 ader, kuranglah sikit peningnya. kekadang aku rasa nak menangis sangat, entahlah mungkin kepenatan agaknya, sbb tu rasa mcm nak nangis sgt ... esok akan ade lg survey, kali ni jauh byk lah di Bandar Baharu ... boleh jadi seharian coz nak kena singgah di pejabat tanah, JUPEM ... x tahulah sempat ke tidak nanti ... kalau b- pg2x .. rasanya sempat tapi kalau pukul 9 br perjalanan tu bermula... hurmmm, korang pun tahulah akibatnya ... k lah, mau check email & system before going to sleep... hayatilah ape yg disisipkan ini ...


Wahai pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dari Mu
Kupasrahkan semua pada Mu

Tuhan baru kusadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini ku harapkan cinta Mu

Reff
Kata kata cinta terucap indah
Mengalir berdzikir di kidung do’a ku
Sakit yang kurasa biar
Jadi penawar dosaku

*
Butir butir cinta air mataku
Terlihat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya Illahi Muhasabat cintaku

Tuhan kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku dengan Mu

Back to Reff

Back to *

Repeat Reff 2x

No comments: