Tuesday, March 9, 2010

rasa mcm x puas hati ...

62 new sites should be survey in 2 wks. but we only have 2 4WD. rasa mcm x puas hati ... mmg x puas hati!!! tp ape kan daya, simpan aje d hati. bila diungkit ttg car & tyre allowances ... hurmmm, ade 2-3 org staff jgk dpt! during staff meeting ... kitaorg dah decided, mane2x site yg x upaya dgn kereta, perlukan 4wd, mintak pd org yg tlh d amanahkan utk menyimpan dmax ... 2 hr survey, msk kg .. keluar kg ... msk batas ban ... keluar batas ban ... msk kwsn kilang, keluar dr kwsn kilang ... msk kwsn construction, keluar dr kwsn construction ... at last tyre blkg sebelah kiri, kempis sebelah pg tadi, mujurlah sempat sampai ofis ... rase mcm nak luruh jantung ... aku tersentap! sape yg nak bantu??? pd siapa aku nak mengadu??? aku hanya boleh bercerita tp x siapa pun faham isi tersurat & tersirat akan cerita aku tu ... kalau ade somebody yg boleh aku kongsikan segala ape yg ade dihati ini akulah yg paling bahagia ... tp I have nobody ... terpaksalah aku yg drive ke kedai tyre, seb baek dkt ... d dlm ht, aku berdoa ... jgnlah sampai kena tukar tyre ... udahlah insurans + road tax nak kena renew ... kereta plk perlu d servis coz dah sampai tempohnya. shell card company plk x boleh guna sdgkan dlm ms yg sama nak kena keluar survey, pulaknya tu sites bknnya dkt2x ... 20hb nak kena ke KL ade company dinner, itupun nak kena guna duit jgk tuh ... mmg pening aku dibuatnya! saat ini, aku mmg rasa nak menangis sgt ... sebut pasal dmax td, aku dah apply nak guna pd salah sorg pemegang hak dmax tu ... tp dikatanya dah ade allowances knp x mo naik keta sendiri ... adooohaiiii! ini bkn masalah x nak naik keta sendiri tp condition of site yg x mengizinkan utk aku guna keta ... aku pun x faham kenapa ... kedua2x dmax tu, dah menjadi bkn hak milik syarikat dah tp hak persendirian gitu ... x kan nak kena black n white order kot ... so, td aku remind lg ..
  • salam. esk nak gune dmax ye
  • kami guna la. nk p site ngan ower. tk kn nk p naik proton A kot. lusa angpa ambik.
  • kami boleh aje naik myvi. 3 sites tower lg selesai, x de mslh pun. cuma kali ni dsbbkan site x leh msk dgn kete je..tplglah nak kasi ke tak..
  • u ambik la kt B sat esk.
  • dmax ada kt C. u pakai la.
  • la, kate nak guna..
  • takpe. esk naik keta bob.
  • ha3x... ikhlas ke?
  • mmg x ikhlas pun. angpa nk pakai ka dak. satg jd kes pulak kami x bg dmax kt hampa.
  • ha3x
  • x ape la. kitaorg naik myvi je
  • u nk guna ka da ni. main2 betol la
  • x. lgpun site kitaorg sumenya dlm pkn. yg x leh msk ngan keta kitaorg passing pd sape y ade dmax, sng cite... so, x ape la.
aku sempat ber sms dgn partner survey aku nih ...
  • u nak guna dmax ke? mcm mls nak guna coz ssh.
  • klau ssh x pyh lah. suruh depa je yg pegi.
seolah-olah mcm aku merajuk. bkn aku merajuk tp aku berkecil ht, aku bknnya selalu request nak guna dmax nih, tp bila mane aku memerlukannya bermakna aku bnr2x maksudkannya. kalau mcm byk songeh sgt nak bg ... x ape, x payah! jgn la nak ungkit pasal allowances tuh sbb bkn aku sorg jer yg dpt ... aku mmg berkecil hati ... kalau aku mmg x berhak nak guna dmax tu, aku mintak maaf ... aku nak guna pun just base on site situation bknnya nak elak dari menggunakan allowances yg aku terima tu ...

aku rasa mcm x sihat ... telinga aku pun sakit ... cuaca mmg sgt panas ... hurmmm ... mmg PENAT, beb!!!! arghhhhhh... byk report nak kena buat nih, proposal nak kena buat... surat-menyurat x berbalas lagi ... nak kena deal TA dgn satu jabatan pun pending satu term lg nih ... adohaiiiii!


p/s: sepinya aku tanpa CINTA


No comments: