Wednesday, March 24, 2010

candle lite dinner at Rakok Seafood

2:18 pm - satg mlm kta mkn kt luar nk x
2:18 pm - ok
2:18 pm - wokey set

so, mlm ni aku mkn d luar dgn hosmate aku, dah jrg memasak pun. bknnya ape, nak kate malas x jgk cume keletihan. kalau x keluar ni, mmg just take a mug of milo je then tido ... x de planning nak makan d mane pun, cuma just drive away je ... mane yg menarik di hati, disitulah perhentian kami ... kesimpulannya, kita org berhenti di Rakok Seafood ... tempat dia cantik, ttg makanannya x tahulah lagi. menu pilihan adalah nasi goreng daging merah + water melon juice, my hosmate ... nasi goreng ayam msk kicap + air asam ... msg2x terdiam menikmati makanan yg terhidang. nyummy! sedap ... mmg sedap!


tempat pilihan kali ini

air asam & water melon juice

nasi goreng daging merah. ini aku yg punye!

nasi goreng ayam masak kicap. hosmate aku nyer! sedap jgk ...

so, mmg puas ht sbb makannya SEDAP! BEST!!! mmg berbaloi-baloi lah ...


note: x berdiet-dietlah aku ni ... huk3x! sblm beredar, hosmate ade tanya pada cashier yg Rakok tu maksudnya ape??? rupe2xnya .. Rakok tu adalah nama sebuah kampung d Siam ... ooooOOOoo






No comments: