Saturday, March 13, 2010

bla .. bla .. bla ...

cuti 2 hr nih, lepak kat rmh jer, blk kg lah kate kan ... hu3x, x g mane2x pun. tgk tv jer ... almaklumlah, byk channel! keh3x. walau pun coootie, tp dlm pikiran ni, ttp berfikir .. fikir yg apsal aku ni lembap sgt! ha3x .. aku dok pk pasal hal KERJA aku lah! mcm mane nak kasi semangat suke kan kerja tu dtg kembali .. kes semangat yang hilang ni disebabkan terlalu byk sgt regulations & procedures lah ... dah tu pulak sume keje nak kena buat ... mmg toya sungguh! btw, kelmarin temankan adik gie ambik new Myvi kat Perodua Laguna Merbok tuh ... aku yg drive bawa balik Myvi silver tuh .. apa2xpun Myvi black aku jgk yg nampak KACAK ahaks! tp dlm fikiran aku jgk nih dok berangan nak tukar keta, ha3x! angan2x mat jenin lah katakan, mcm byk sgt duetttt tu ... dlm masa yg sama jgk, aku singgah di VILLAGE MALL ape aku nak beli ek??? hurmmm ... ini sume gara2x annual company dinner! sume staff very excited skrg nih! aku??? aku lagi le blurrr ... aku kan ke bdk kg jer ... kekadang tu BENGANG jgk, apsal diorg pilih tema TOPI? nape x pilih tema Arabian Night ker, Traditional Night ker ... sng jgk ler! adohaiiiiii ... apa2x pun, tunggu aku upload ttg annual dinner nih .. nak kena buat byk benda nih ... gtg


1 comment:

anisyazila said...

uittt... mana entry baru..?tulisla..rindu nak bc..huhuhu