Wednesday, March 3, 2010

Entahlah ...

ermmm, entahlah ... aku rase stress sgt nih! x tahulah nak kata apa ... rasa nak marah, mmg membuak2x ... nak marah bdk ni pun, rasa mcm x patut ... tp hal ni mmg zurrrrrrrrp ... melemahkan segala urat saraf yg ada ... aku pun x tahulah kenapa ... sumenya ttg SUBMISSION DWG utk site yg satu ni, arrangement nya salah!!!! bknnya ape, kalau susun atur perkara yg sepatutnya ada tu berterabur ... submission ke PBT akn jd bermasalah, itu yg akan membuatkan aku berasa letih ... hurmmm, kebetulan plak submission utk techs. dept. punya approval br nak di submit oleh st unit yg berlainan ... so, kalau nak amend dwg.2x tu, masih lg sempat ... tp tu lah, sian plak bdk ni nanti, kena question dgn bos dia padahal bos dia jgk yg semak & print dwg yg dbuat oleh budak tuh ... aku x tahu nak kata apa ... budak ni pun satu, patutnya dia refer dwg2x tu dgn bos OSC yg sama floor dgn dia tp berat sgt mulut ... adohaiii! aku makin BERMASALAH mmg rase mcm nak menangis dah nih ...

No comments: