Monday, October 13, 2008

pepagi buta

sementara menunggu utk ke outstation coz ade site visit, aku melayari friendster ku.. hurmmm.. bosan menanti.. layan dulu lagu drpd kumpulan D'massive - Cinta ini Membunuhku... arghhhh.. apakah cinta bisa membunuh org? hurmmm... tp liriknya agak menarik dan menjadi siulan utk aku. Iyalah.. ianya seakan2 menyamai perjalanan cinta aku... ha ha ha! pepagi dah jiwang karat... apa.. da! eh mana le org yg ditunggu-tunggu ni... appointment 9.30am.. aduh.. ngak mau pecut2 lagi... by the way, ini lirik lagu tersebut...

kau membuat ku berantakan
kau membuat ku tak karuan
kau membuat ku tak berdaya
kau menolakku acuhkan diriku

bagaimana caranya untuk
meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan

reff:
kau hancurkan aku dengan sikapmu
tak sadarkah kau telah menyakitiku
lelah hati ini meyakinkanmu
cinta ini membunuhku

bagaimana caranya untuk
meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan

back to reff

lelah hati ini meyakinkanmu
cinta ini membunuhku

k, got to go...
Penat giler.. inipun br sampai dr SP. Ngantuk lah pula... ZZzZzZz tapi kerja berlambak2, jap gi marketing bos mesti nak buat meeting.. huh! x habis2 meeting... mesti nak tahu ttg permasalahan berkaitan site acquisition.. waduh2 boleh gamat gitu.. huarghhhh! ngantuk.. ermmm.. hopefully, ajk masjid setuju dgn propsal kami.. senanglah kerja.. tp nak kata senang pun tidaklah juga.. krn pelbagai kemungkinan boleh berlaku.. hurmmmm... esk ade majlis jamuan raya.. hu hu hu... ape aku nak bawa yer? aku dipertanggungjawab utk bawa kek.. kek ape yg nak dibuat? oven.. mixer.. mana der... hu hu hu.. rumah org bujang.. besa lah gitu.. aku singgah Giant.. rasanya nak buat cheese cake... confirmlah buat cheese cake.. nak kena beli mixer jap lagi.. letih aaa.. k lah..

No comments: