Monday, October 6, 2008

bumper & skirt ...



hr ni menular kejap.. x senang duduk disebabkan bumper Myvi SE ku terjuih sikit. hu hu hu.. ini semua gara2 di pagi sabtu. Jo dah remind ade lubang.. tp entah khayal ape ntah.. gie terjun juga dlm lubang tu.. cuak juga.. mcm manalah aku boleh decide nak guna jln tu... perkara dah nak terjadi.. nak diundur balik pun x guna juga... hu hu hu.. nak outing pun x der semangat daaa.. harap2 x ade ape2 yg menyesalkan aku... selesai parking jer di CS, aku check... ingatkan x der aper2.. hu hu hu... dlm hati rasa selamat.. Nasib baik x der aper2 kata aku pd Jo.. x ader aper2 kata ko.. yg terjuih tu ape kemende... hah.. aduhai Myvi SE ku.. dah comot le ko... sama ngan tuan ko.. padan le tuh.. ha ha ha! sabar je.. br hr ni aku ke Perodua Service... hurmmm.. aku mention pd petugas tu.. yg skirt Myvi ku dah terjuih... dia gie check.. P: kak, skirt x der aper2.. tp bumper akak sblh kiri tu ade lah terkeluar sikit. A: hah bumper.. tang mana pula bumper ni, ek? (bebel dlm hati) aku ambil katalog Myvi tu.. A: Ini kita panggil bumper ek.. aku tunjuk dlm pic katalog tu... P: Ye, kak... dia tersenyum. lepas tu aku tanya mcm2 le.. hajat d hati nak tambah aksesori lain.. tp tgh pk ade budjet ke tidak... he he he... al-maklumlah.. gaji nyer kecik.. semuanya nak kena pk.. siap semuanya.. aku byr RM35.. lebih kurang le harganya.. nasib baik ok rapat semula.. Alhamdulillah..

1 comment:

anisyazila said...

itula ku bilang.. ada lubang ko tak dengar.. hehehehehehe