Monday, October 6, 2008

1st day after Hari Raya..


kelam kabut pg nih ... mana x nya ade site visit dgn DiGi Planner.. dah la pula de appointment dgn Baim psl land acquisition, proposal utk dia pun x ready lg.. tu ler, byk main lg.. he he he.. bkn byk main la, berserabut dgn masalah. kelmarin received sms dr AF pasal hal yg berkaitan dgn menara di Kuala Pegang.. hah.. menara kitaorang lah tu... x habis2 isu radiasi dihebahkan.. makin susahlah keje aku... x per lah.. hal itu akn di handel secara bersama dgn MCMC. ermmm... rasanya mcm kena dismantle je tower tu... kena ubah tempat lain... satu kejer lah pula.. knplah masyarakat disitu x boleh berfikir secara positif.. aku berpendapat penyakit2 yg ada tu bkn disebabkan menara atau radiasi lah, sbb mental kita sakitlah, maka sistem imunisasi kita slow.. maka sakitlah kita... bila kita fikir positif, segala amalan hidup yg kita amalkan pun positif, aku x rasa penyakit2 tu akn ada.. tapi bila Tuhan ingin menguji kita dgn sesuatu penyakit itu.. kita harus terima sebagai satu dugaan dan jgn menunding jari... hurmmm.. entahlah, kalau ikutkan brg2 rumah spt tv, microwave, telefon dll pun ade juga menyumbang radiasi.. kenapa diorg x lihat yg itu pula.. x tahulah teman nak ckp ape lagi.. ade satu kes.. yg kelakarnya.. menara x naik lagi, installment pun belum ada lg, dah menyebabkan org disekitar kawasan tu jatuh sakit... ape punya lawak lah... ini bukan sakit ape.. ini masalah org melayu kita... ade PHD... Penyakit Hasad Dengki... amboi mulut.. x sayang mulut le tu... dah ade insurans ke Cik Ada? Eh dah ade per... he he he he.. aku cerita benda yg betul... bkn dibuat2.. x der maknanya nak mereka2 cerita. aku punya site visit CANCEL.. hurmmm.. aku dpt tahu pg tadi.. itupun aku yg confirm balik dgn si Jon.. nasib baik aku call dia.. kalau x tercongok lagi lah aku... dia training 2 weeks.. hu hu hu hu.. pending la keje aku.. ape aku nak inform bos ni... aku byk bos sekarang nih... he he he he.. aku pun bos juga... ha ha ha ha! perasan! btw, boleh achieve ke ek? dgn situasi radiasi yg semakin hari semakin panas... nape le, celcos x blackout jer coverage di semua kawasan.. baru pengguna handpone tahu impactnye.. nak ade coverage.. mesti ade tower.. kalau x, mcm mana nak letak installment.. kkdg org yg bantah tu adalah org yg sama request coverage di tempat mereka.. hu hu hu.. ape punya orang le... lu pk le sendiri... kata2 Nabil. sempatlah aku perbanyakkan site... hu hu hu... tp mesti lambat nak approve.. aduhai ... kesempatan yg ade ni.. aku siapkan claim.. boleh le.. sbg modal pusingan... k lah, nanti aku continue semula.. byk keje skrg ni..


No comments: