Sunday, October 5, 2008

alang otromen


tetiba jer aku teringatkan mamat ni.. bukan mudah utkku lupakan setiap perkara itu.. walaupun detik yg membuatkan aku terasa bahagia itu hanya seketika namun ianya tetap memberi kesan iaitu aku mampu bangun dan tersenyum kembali.. aku rindu utk mendengar setiap bicaranya.. aku juga rindu dgn panggilannya terhadap aku 'giler'.. aku pun berasa pelik.. kekadang berasa sedih dgn panggilan itu.. giler ke aku? ha ha ha ha.. mmg giler! giler sbb mempercayainya yg juga giler.. giler ke dia? walau apapun niat dia, sama ada ikhlas atau ingin mempermainkan perasaanku.. aku tetap mendoakan dia agar dia diberikan kebahagiaan & kesenangan yg x terhingga disamping insan2 yang boleh membahagiakan dirinya. aku? aku tidak apa2.. walaupun aku marah.. bengang.. itu adalah lumrah lelaki yg tidak pernah mempersoalkan apakah perasaan wanita itu tersentuh dengan perilaku mereka.. aku tidak menuduh dianya jahat kerana mempermainkan perasaanku.. mungkin aku ada kelemahan atau tidak sempurna untuk dia.. aku redha dgn ketentuan DIA.. aku tak akn bersedih kerana aku ditolak.. untuk dia, be smart & be responsible with your words coz our hopes can kills someone who is fell in luv with us ... antara lagu untuk aku darinya:-
Aerosmith - Crazy, Angel; Duran Duran - Ordinary World; Mr. Big - Just to be The Next With You
thanks MFZ

No comments: