Wednesday, April 8, 2009

'Salam, cik ada.. emergency! Tdr ke?'

hurmm.. btl ke tdk tindakan aku nih? a`aahh... tarikh 04-Apr-2009 1:09am merupakan tarikh keramat buat aku... sms 'Salam, cik ada.. emergency! Tdr ke?' ... terkebil-kebil aku dibuatnya. siapa ek? terkulat-kulat aku membalas smsnye... then... dia terus call... mula2x aku terkebil2x... sungguh blur... siapa ek dia... then.. owhhh.. dia rupanya... berbulan-bulan tiada berita, kini kembali semula... happy? ermmm.. I dunno to say what I'm feel right now but syukur alhamdulillah, dia datang kembali... tp cepat2x aku sedarkan diri ttg kekurangan diri aku... walau apa jua yg terjadi, seikhlas hati aku telah redhakannya.. 06-Apr-2009 11:12pm, adalah tarikh terakhir aku menerima sms darinya... :) mungkin bz atau apa2x sj kemungkinannya... jauh disudut ht.. Moga Allah lindungi dia dari sebarang kesulitan... Aku? aku kepeningan sedikit... tp aku tidak apa2x... he he he! mcm org frust je bunyi nye, kan? x adelah... cuma a little big sad... Tp Allah sentiasa bersama kita, kan...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*****************~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bintang terlihat terang.. saat dirimu datang.. cinta yang dulu hilang.. kini kembali pulang

lihatlah dia mulai bernyanyi.. coba merangkai mimpi.. cinta yang dulu pergi.. kini datang kembali

wajahmu mengingatku.. dengan kekasihku dulu.. wajahmu mengingatkan..dengan masa laluku

reff:
kekasih yang dulu hilang.. kini dia tlah kembali pulang.. akan ku bawa dia terbang..
damai bersama bintang

kekasih yang dulu hilang.. kini dia tlah kembali pulang.. betapa senang ku dendangkan..
dan takkan ku lepaskan

wajahmu mengingatkanku.. dengan kekasihku dulu.. wajahmu mengingatkanku.. dengan masa laluku

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*****************~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments: