Sunday, April 12, 2009

11.04.2009: Hantaran sebelah perempuan

For my luvly sis ... I'm happy for you! Congratulation Hus & Faizul ...

Sirih Junjung... 1st gubah... rasa seronok bila tgk hasil tgn sendiri... berkat bantuan Husna, Chah, Shida & Kak Yati... cantik, kan? Jgn x tau... ramai yg memuji... segala pujian yg diberi dipulangkan kepada yg berHak...

Ini pula, hasil tangan ibunda tercinta, Pn Latipah Zakaria... kalau nak tahu, mengeletar tgn masa ibunda membuat dekorasi kek ni.....

Ini pula, hasil dekorasi Husna & Chik... gubah punya gubah.. x sangka menjadi pula... aku turut menyumbangkan idea... bakul tu, aku yg decorate... he he! cute & sweet, kan?

Ini buah-buahan kering...

Ini cup cakes... aku x sempat icing... ibunda yg icingkan.. ikutkan aku nak buat fondant... tp mmg x sempat... choc span cake, bc & sugar flower...

Ini pulak, tart gulung utk cik abg kesayangan made by Husna sendiri...

Ini wajik... ermmm, x naik sgt warnanya, should be aku beli organza putih tp terbeli organza pink lak... masalah betullah aku ni... wajik ni, mak lang, kak ipar ayah yg buat....

Ini gift from Aunt Jun, adk ibunda... halwa buah... cantik, kan? kotaknya x sempat nak decorate.. br sampai...

gift from Mak Su, adk ipar ibunda... inilah yg plg lewat sekali, mujur sempat... kalau tdk, png kepala...

* bila mana melihat hasil kerjatangan sendiri, serta-merta aku sedar... bahawa aku ini berbakat rupanya... he he he! jgn marah yer?... aku gurau jer... aku mmg suka benda2x crafts ni... tp yer la, kdg2x ilham tu dtg... kkdg tdk... tp jgn sesekali disuruh, bila disuruh for sure x jadi... he he he! ini adalah hasil tangan seorg kakak utk adknya... ATTENTION PLEASE!... Untuk makluman, dekorasi bakul-bakul tu hasil dekorasi aku ler! (kejap ek, nak angkat bakul sendiri) he he he... I luv all my siblings, mrklah org yg plg dkt dgn aku tatkala aku sedih & happy... tmsk juga sahabatku yg memahami isi hati aku... thanks coz sokongan anda yg x berbelah bahagi utk aku...

No comments: