Thursday, April 30, 2009

hyper tension

mcm2x yg terjadi dlm bln ini yg membuatkan aku terasa ingin melenyapkan diri. nampak gayanya aku sekali lg menjadi bahan ujikasi seseorg. aduhai cik adawiyah! kena mandi bunga dah nampak gayanya ... entahlah! aku dah terasa amat letih, dah x berdaya untuk aku menghadapinya sekali lg. Apa la dosa aku... hu hu hu! bab ini satu hal... belum bab kejer.. a`aaah sakit kepala dibuatnya... TA nak kena review berkali2x... kalau aku lawyer, kan ke sng? tp masalahnya aku bkn lawyer... tp lawyer buruk... ha ha ha! aduhai TA... aku x berdaya nak review berkali2x nak deal berkali2x dlm hal yg sama... skrg ni pun terlampau byk pending disebabkan prosedur yg menyusahkan... dgn kehendak masyarakat, kehendak TELCOS, kehendak syarikat, itu belum lg dgn isu bantahan... a`aaah semua menyesakkan kepala... k lah gtg... jap gie nak gie majlis... TENSION!

No comments: