Thursday, April 2, 2009

dia dah kawin ...

a`aahh.. dah lama aku x review aku punya friendster.. ye lah, sejak blogging aku tinggal terus fs aku tuh... tetiba ht ni tergerak nak review fs. So, semua profile aku jengah... aku tengah mengumpulkan rakan2x masa matrix utk ke majlis Awin 18/4 ni... then, ade satu profile ni.. aku mmg angin nak jengah... tp, ku jengah juga... hurmmm... patutlah! rupanya dah kawin mamat tu... peristiwa tu masih lg segar hingga ke hari ini... ye lah! perkara yg mengecewakan & mengguris ht sendiri, sapa2x pun x akn dpt melupakannya... dah kawin rupanya.. btw, x tahulah samada akan ikhlas kah aku mengucapkan tahniah atau pun x... tp perkara tu sudahpun menjadi sejarah... hanya DIA shj yg tahu betapa sakitnya hati ini... hidup ini umpama roda... ada masa kita di atas dan ada masanya kita di bawah.. jika begitu layanan yg kita terima, satu masa nanti ianya akan berbalas juga biarlah masa menentukannya... semoga ikatan itu berkekalan hingga ke akhir hayat...

No comments: