Thursday, April 2, 2009

celoteh cikodos

cinta.. cinta tu ape ek? hurmmm... aku pernah jatuh cinta tak? hurmmm... pernah tak? entah... aku pun x tau... aku betul2x tak tau... tp bila dia x ada... bila dia x muncul.. bila dia x mencari-cari aku.. bila dia tdk menjadikan aku sebagai pendengar bg setiap ceritanya.. dia membuatkan aku tertunggu-tunggu.. bila dia muncul... dia buatkan aku tersenyum lebar... he he he... tp bila dia menceritakan ttg perempuan lain, a`aaahh... br aku sedar bahawa aku bkn pilihannya... saat itu... aku rasa amat terkilan... jantung aku berhenti berdegup... darah aku berhenti mengalir... uwaaaa... aku kehilangan dia... tp knp aku rasa begitu? ha ha ha! hebatnya perasaan... kerana perasaan adakala memusnahkan kita... kkdg kita sanggup 'menyerahkan' walaupun ianya tdk sepatut terjadi... tp itu lah realitinya... pemikiran kita telah berubah sejajar dgn kemodenan manusia... arus perubahan corak ikutan kita telah 'maju' setapak lagi.... keh keh keh... ape yg aku merapu ni yg sbnrnya? aku pun x tahu... aku menulis ja... padahal penulisan bahasaku A1... terima kasih cikgu... walaupun aku telah moden.. moden dgn keadaan sekeliling... namun, hati aku tetap yg SATU... perkara yg lepas, sudah menjadi sejarah... sejarah itu menjadi panduan untuk aku supaya lebih TABAH dan BERHATI-HATI.... aku menjadi seorang yg cekal, lebih tabah kerana aku punya 'rakan' yg lebih mengerti akan isi hati aku.... aku terSENYUM sendirian... aku terasa BAHAGIA yg teramat sangat krn aku telah melepaskan semuanya..... samada faham atau tidak, hanya aku yang mengerti kerana aku hanya menulis untuk diriku... he he he! sabor ja la... jom gie mkn angin....


No comments: