Sunday, November 23, 2008

yuhanis & her Cheese Cake

My YM conversation with my old frenz.. my dorm-mate during matriculation.. We're crazy but we're the best women wins, right? Aku dah berjanji dgn si anis ni.. nak kasi resepi cheese cake.. aku pun x ler pandai sangat.. sekadar merujuk resepi dlm kotak cheese tu jer... yer lah.. nak mkn punya pasal.. terpaksa belajar.. kalau beli sepotong dah hampir RM6.00.. kalau beli yg satu kg nyer dah hampir RM50-60.. baik aku buat sendiri.. save budget... semua kengkawan aku dah rajin masak.. terutama yg dah berkahwin dan beranak pinak.. tak terkecuali si yuhanis ni... he he he! malah diorg lagi hebat daripada aku lagi... well.. the best women wins! ke mana pun kita.. kita tetap cemerlang, terbilang dan gemilang.....

yuhanis_yu: wei aton

nur_ikhwan: salam
yuhanis_yu: ko pndai wat cis kek eh
yuhanis_yu: ajar aku
nur_ikhwan: terkejut den
nur_ikhwan: ha ha ha ha
yuhanis_yu: eheheh..ala ton cam x besa tekejut jek
nur_ikhwan: mana ko tau nih
yuhanis_yu: aku kan lemah lembut ni
nur_ikhwan: ha ha ha ha
yuhanis_yu: eleh...kalu xpublish kat blog mn kan ku tau mek...haha
nur_ikhwan: loh.. ingatkan dah jadi ibu ni makin lembut.. sama ja
nur_ikhwan: ha ha ha ha
yuhanis_yu: eleh..ngan ko watpe aku lembut
yuhanis_yu: ngan lakiku aje la
yuhanis_yu: ehaha
nur_ikhwan: kui kui kui kui
nur_ikhwan: pirrrah
nur_ikhwan: pandai tu dak le
yuhanis_yu: sejak bile lak merendah diri si aton nih..ehehe
yuhanis_yu: ajor je la...byk ckpmlak die ni
nur_ikhwan: tgk resepi dlm kotak cheese philadephia tu
yuhanis_yu: ala, xpaham ..ko la citer camne nk buat
nur_ikhwan: perghhh... lupa ler
yuhanis_yu: aku suke dgr ko citer
nur_ikhwan: kui kui
yuhanis_yu: mak aihhh apedaaaa
nur_ikhwan: ini menaip
yuhanis_yu: kedekut
nur_ikhwan: bukannya bercerita
nur_ikhwan: ha ha ha ha ha
nur_ikhwan: alahai
yuhanis_yu: eh eh..buat lawak bodo nla aton
nur_ikhwan: ha ha ha ha
yuhanis_yu: ala ton, mehla ajo aku yg xreti ni
yuhanis_yu: oven ade, kek nye xde
nur_ikhwan: mmg nak ajo
nur_ikhwan: tapi sukatannya x pernah ade dlm kotak cpu ni
nur_ikhwan: ehhh.. ni pakai peti sejuk jer
nur_ikhwan: ko sejuk dlm peti ais semalaman
nur_ikhwan: nanti kita kasi resepi... nanti kita ajor ko
yuhanis_yu: ok nnt ko publish je kat blog ko ek
yuhanis_yu: aku copy paste je nnt
nur_ikhwan: okies ibu
yuhanis_yu: bhn2 nye dulu please
nur_ikhwan: 2 kotak cheese philedphia tu
nur_ikhwan: biskut marrie
yuhanis_yu: mesti mahal..
nur_ikhwan: mmg mahal
yuhanis_yu: xkisah...duit laki
nur_ikhwan: kami dah survey
nur_ikhwan: hu hu hu
nur_ikhwan: ko ni
yuhanis_yu:
nur_ikhwan: paling mahal RM12
yuhanis_yu: wau weee
yuhanis_yu: ok lg
nur_ikhwan: lepas tu kalau x salah 2 tin susu kot
nur_ikhwan: kemudian gelatin... cari yg halal
yuhanis_yu: tisu ..?
yuhanis_yu: mkn tisu ke?
nur_ikhwan: tisu buat per
yuhanis_yu: biar benorrr
yuhanis_yu:
nur_ikhwan: susu pekat daaaa
nur_ikhwan: ko ni...
yuhanis_yu: aku slah baca la...aduhhh sakit perut...
nur_ikhwan: anak ko mana... yg ko boleh heppy sgt ni
nur_ikhwan: sabor jer
yuhanis_yu: membuat taik mata la mereka..mana lagi
nur_ikhwan: patutlah ibu diorg suka hati
nur_ikhwan: buttercup...
yuhanis_yu: ok lagi
nur_ikhwan: lemon utk ambil airnya saja
nur_ikhwan: itu saja kot... patutlah kami dok teringat cheese cake jer
nur_ikhwan: rupanya ade petanda
yuhanis_yu: ye betullll aku la tu petandanye
nur_ikhwan: tu ler
nur_ikhwan: hampesss jer ko ni
yuhanis_yu: ko ni asik menghampeskan aku aje
nur_ikhwan: rajin benor korang ni memasak... ina dah pandai buat roti ...
nur_ikhwan: he he he he
yuhanis_yu: ha betulll dia ade bg aku makan roti ms kat kursus intan dulu..sedap giler sampai trainer tegur aku mkn xajk die
yuhanis_yu: ina rajin, aiskerim pon buat sndri
nur_ikhwan: fuhhh.. ko ni mkn x ingat org sekeliling.. kedekut betoi
nur_ikhwan: tu le
nur_ikhwan: rajin sungguh dia
yuhanis_yu: ok la ton , ank aku dh bangun la..berak la plak
nur_ikhwan: ok... kami pun nak balik
nur_ikhwan: daaaaa
yuhanis_yu: daaa
nur_ikhwan: nur_ikhwan has signed out. (20/11/2008 5:49 PM)




1 comment:

Anonymous said...

rabiatul adawiyah...oooooooo rabiatul...!!