Tuesday, November 4, 2008

November 07, 2008 .. hr penentuan utk si jojoe


Lady Bug Note From PagePlugins.com


si jojoe nih.. kwn aku masa umur 7thn.. kira best pren.. sama lah dgn si eda tu.. tp eda kelas lain kitaorg kelas lain.. walau mcm mana bezapun kami.. kami ttp best pren.. x kisahlah apa2 pun terjadi.. korg ttp di hati aku.. walaupun msg2 bz dgn xtvt msg2.. kitaorg ttp havoc! pantang berjumpa mesti ade isu.. kwn aku si jojoe ni dah lama ngajar di oversea.. ade nak dkt 7 thn, jojoe? agak2nya lah 7 thn kot.. kali ni br nak balik.. agaknya dah x larat naik belon kot.. ha ha ha!maklumlah harga semuanya mahal... apa2 pun selamat kembali wahai jojoe... moga2 permohonan ko utk 7hb tu sukses... jgn lupa inform ape beritanya nanti, ek. ....




1 comment:

Jojoe said...

hehehehe..tq bebeh.. harap2 doa hang dimakbulkan.. walaupun berat hati nak tinggalkan oversea ni, tapi agaknya dah sampai seru balik kot.. hehehehehe.. jumpa hang nanti.. 7hb aku bagitau keputusannya ok???..