Sunday, November 16, 2008

a new brand..

welcome back! A new Adawiyah was start launching her new brand with higher purchase.. kui kui kui..! giler tahap gaban dah ni... punya nak maintain body weight ni.. aku telah mulakan hobi baru ku.. jogging and ke fitness studio.. hrp2 jgn le angat2 taik ayam.... tp br sekali jer aku pergi.. bila nak gie lagi ek? entah le! baju kebaya dah tempah ni... perut x turun2 lg.. giler! aku ade 30 minit utk blogging ni.. lepas tunggu time lunch hour pula... hu hu hu.. btw, terlalu byk perkara yg berlaku sepanjang 3 minggu ini.. suka duka.. sumenya plus equal to bengong jadinya... :p sah, mmg giler... bila sebut jer perkataan giler ni.. kenangan lampau muncul kembali.. aduhai si alang otromen.. you make my days sicks! itu adalah sebuah kisah... sekarang i'm here with my new brand.. housemate aku si mek jan tu.. menunggu hari je... jd aku nak kena get ready find out new housemate, new stuffs.. table spoons, tea spoons, garpu.. sumenya dah ade... peti sejuk x sampai2 lg... arghhh! tension betul lah.. owwhhh.. tv & kabinet tv je belum tersedia lagi... fuh! lepas ni lengkaplah sumenya... alhamdulillah berdikit2 lama2 lengkaplah..lepas ni aku nak beli oven lak... he he he! senang sket nak buat bisness... hopefully not hangat2 taik ayam... aku kena penuhkan segala xtvt dlm jadual kehidupan aku nih... x lah terasa sgt rasa sepi tu... dlm bulan ini saja dah 3 novel yg aku beli... 2 dah habis baca.. tinggal satu lagi... actually byk buku yg x habis dibaca lagi nih... kepala aku ni asyik tpk satu perkara.. cronic head! hu hu hu... aku heran knp si mr grolier x dtg2 collect my debts hah? dah byk bulan dah ni... x der pula mr. grolier ni call aku... biasanya dia call.. tp skrg ni x de langsung.. biar benar mr grolier nih... cronic.. cronic! aku nak tanya alang otromen... tp aku dah x betah nak call or sms dia lg... agak2 dah ade org tolong langsaikan kot... hu hu hu! biar benar.. tp x mungkin juga.. arghhh! sakit kepala aku ni... aku posa hr ni... hopefully kuatkanlah diri aku dr godaan2 luar ni... aku dah x tahu nak mkn ape lg.. so, posa je lah! skurang2nya rekod aku langsai satu persatu... tp.. menu berbuka jap lg ape hah? hu hu hu... kena pk lagi... ngantuk lah.. mek jan lah ni... terkejut tergempaq bangun... pukul 4.57pg.. sengal betul bdk ni... slow & steady lah... aku ingat aku dah lewat tp rupanya hampess jer... cronic3x.. k lah, to be cont...

No comments: