Tuesday, November 18, 2008

Norizan Moin


haaaa... ini housemate aku, Norizan Moin.. (tdg cream... daaa! tdg pink tu aku.. ;p) lagi beberapa minggu sahaja akn bertukar status drpd single kepada isteri. Pic tunang dia aku x de.. kalau x aku dah upload sekali da... dah selamat kawan aku yg sorg ni.. aku? he he he... aku ni tunggu prince charming aku yg mengembara sepelusuk cerok dunia... x reti2 nak balik M'sia.. agaknya tiket balik ke M'sia dah habis agaknya.. ha ha ha ha! x de lah.. aku gurau jer... jodoh x sampai lagi.. kenalah bersabar! mungkin ade hikmahnya... hu hu hu.. x kisahlah.. untuk majlis dia nanti.. he he he.. aku diminta jadi pengapit.. giler per! x pernahnya dibuat aku nih... tapi naklah merasa juga jd pengapit mek ni... sebelah majlis dia, warna biru... sebelah suami dia, warna purple... ha ha ha! aku dah tempah kebaya lagi.. warna purple.. cantik gak warna tuh.. first time jadi pengapit.. first time juga wearing a kebaya... x tahu lah mcm mana rupanya nanti... mcm buah pear ke ape ke... ha ha ha! giler! cronic head!... btw, nanti aku upload pic aku yg berkebaya tu ek! he he he.. rupanya bkn mudah nak kawin ni... mcm2 perkara yg nak kena uruskan.. complicated sungguh.. dr segi mental nak kena be strong... jgn pk perkara kawin ni mudah yer.. financial kena kukuh.. kalau x huru hara... walau apapun.. ianya adalah knowledge untuk aku supaya lebih bersedia.... majlis mek ni... akad nikahnya pada Disember 4, 2008; majlis sebelah perempuan Disember 9, 2008 and sebelah pihak lelaki pada Disember 11, 2008. hu hu hu.. dah x der housemate aku yg memeningkan kepala aku ni.... aku nak kena cari new housemate... hu hu hu! sedihnyer... lepas satu and satu tinggalkan rumah ini....




No comments: