Thursday, November 27, 2008

simple saje...


Hari ini...
  1. Goyang kaki...
  2. Terkebil-kebil.. sbb byk keje yg pending & tak tahu nak settle kan yg mana dulu.
  3. Kepeningan.. acap kali rasa mata ni berpinar2 seakan2 mahu pitam.
  4. Bil Celcom.. 1 1/2 jam di Celcom utk closed akaun.. tinggal main number je.. itupun br settle RM50.
  5. Lubuk Buntar... Kak Lin dah bising2, status tanah x selesai lagi. Hurmm.. mesti owner lupa..
  6. PLKN Bkt Besar... adussss! got several amendments again in Tenancy Agreement... aku pening lagi!
  7. Lapar... aku lunch Tuna Bun & Teh Ais.. itupun at 4 pm.
  8. Balik... aku nak balik sbb sume org dah balik.. x kuasa jd best worker.. bknnya ade award pun! ;D
  9. Simpang Kuala... aku ingat nak singgah beli apa2 yg patut..
  10. Dinner... ha! hr ni aku plan nak memasak.. mkn sedap2 coz esok dah GAJI !!!..

No comments: