Monday, November 17, 2008

dizzy day...


pening aaarr! huk huk huk.. x tentu arah dibuatnya... mcm bdk kecil yg baru belajar berpuasa.. sedarlah diri tu sikit.. umur dah 28 thn tau.. tp ttp serba x kena.. lenguh satu badan! hurmmm.. smlm aku buat lawak dgn si muf.. kalau aku x der.. dgn x kiranya aku nak 3 kuntum putih di pusara aku... ha ha ha.. cronic head! saje je.. just want to test him whether truly madly deeply frenz ke tak... merapu aje aku ni... so hr ni.. aku rasa mcm nak mkn Spaghetti Bolognese.. tetiba jer mulut rasa payau... hurmmm! costing nyer x de lah mahal.. itupun kalau dimasak sendiri.. so, waktu lunch hour aku gi jumpa kawan Nobita utk spend for the ingredients... he he! aku ni pantang ke super hyper market.. mesti punya lama disitu.. sampai kaki lenguh barulah terasa nak bayar... dah dptkan sume bahan tu... aku singgah rumah, siap ape yg patut nanti x sempat msk utk berbuka pula... jd aku siapkan bhn2nya.. elleh, bukannya susah pun.. petik jari jer... nanti boleh instruct mek jan utk tlg ape yg patut.. alhamdulillah, kiranya hari ni aku dpt juga berpuasa satu hari.. balance 7 hr lg... liat sungguh nak menggantikan puasa nih... wahai cik ada.. jgn malas2.. x elok! betul-betul... x sabarnye nak balik rumah! pukul berapa sekarang? 2.37pm.. alahai... hurmmm.. lambat lagi... kalaulah mlm2 ade tempat berkelah sambil tonton filem di skrin besar... wah bestnyer.. terasa nikmat relax tu... alahai, aku lupa beli cherry tomato ler.. ingatkan kat rumah ade.. rumahnya dah x byk... hu hu hu! kureng lah sket nikmatnya... aduhai! lain kali percaya pd instinct.. gedebushhhhh! mud aku ke mana perginya... wahai jam, cepatlah berputar ke angka enam... x tertahan rasanya.. panggilan rumah asyik memanggil utk pulang ke rumah... hu hu hu! pening aaarrr... hurmmmm..


No comments: