Thursday, June 24, 2010

hatiku berbunge2x kerana ...

hatiku berbunge2x disebabkan aku dah jd Mak Long!!!! Mak Long Ada .... mula2x dpt tahu Husna & adik iparku, Aton pregnant, rasa mcm nak melompat dibuatnya... bknnya ape, x lama lg ade lah si kenit2x mengekor mak long nye ke hulu dan ke hilir ... weiii! x tergambar rasanya kegembiraan ini ... kalau dah mak long nya sebegini teruja, atok & opah nya lagi lah teruja, gembira ... cucu pertama utk Hj Abd. Wafi & Hjh Latipah. so, si hero kecil Mak Long ... MUHAMMAD AQIL welcome to our family!!!! mak long, makcik2x dan pakcik2x dah x sabar2x menunggu kedatangan Aqil. Untuk adikku, Husna .. akak mmg teruja sgt nih! x tahu nak kate ape ... ape2x pun jaga kesihatan diri dan SELAMAT BERPANTANG!!!!! cube tgk pic d bwh ni, mcm jepun pun ade, tgk pipinye mcm telur, kan? x sabar nak tgk live Muhammad Aqil nih .. dan juga x sabar nak dgr suara tangisannya .. hik3x


Usia:1 hari. Muhammad Aqil --- bin Muhammad Faizul, lahir pada 23 June 2010, jam 2:05 ptg.




Mak Long Ada,

2 comments:

Jojoe said...

tahniah maklong...berbunga2 hati kita kan..ehehehe

Cik Adawiyah said...

keh2x ... ;)