Saturday, June 19, 2010

kelas cupcake Bakedecorate2u ..

he3x ... ape yg bermain difikiran korang sume bile baca title story di atas tuh? actually, aku dah view blog kak Rani nih dah setahun yg lebih tp msh belum menerima petunjuk utk mengikuti kelas dia. tup2x ... aku tekad, aku nak join gak kelas kak Rani tuh ... kerja tangan & idea dia mmg kemas, I LIKE IT SO MUCH!!!! so, hajat dan keinginan aku tu termeterai bila mana RM150 telah dibank in kan utk yuran pendaftaran kelas kak Rani tu ... I'm so excited!!!! 18hb adalah kelasnya pkl 10 pg ... awal2x lagi aku dah bgn, basuh baju ... buatkan sarapan: nasi grg ikan sardin ... nyum2x!. lepas bfast terus gerak ... sampai dlm pkl 09:40 pg ... eh! msh under construction lg rmh d kwsn yg dipetakan ... ade jln tp x confident nak msk ... so, call lah kak Rani ... sweet je suaranya! dpt tahu rumahnya tp tarikh telah ditunda pulak ... alahai siannya aku ... keh3x! tp x ape, sekurang2xnya aku dah tahu di mana .... aku terus blk rmh je .. mls nak ke mana ... sampai je rmh, terus je buka notebook, buat keje opis ... check & approved 2 technical survey report from MX. so, hr tu aku lepak je d rmh .. hajat nak balik KK pun tergendala coz pkl 10 esoknya aku dah nak kena ade d kelas tu.

nak nengok ke hasil kerjatangan aku utk kelas basic cup cakes tu???? heh3x .. tunggulah, malaih nak upload lg, slow banget broadband nih lgpn mate ni, dah x tertahan-tahan dah ni, nak TIDUR... ape2x pun, mmg best lah! fuhh, bkn sng rupanya nak design cup cakes nih .. nampak comel tp nak kena kreatif, sll praktis barulah kita mahir ... kitaorg bertiga dah set nak dtg lg utk kelas fondant cup cakes pd bln July nanti ... tungguuuuuu! Opppsss... sape yg nak habiskan all the 16 cup cakes nih???? aku? huh! kalau bab cream, mmg bkn utk aku ... huk3x! hasil kerjatangan nih nak persembahkan kepada bonda terlebih dahulu barulah kasi org mkn... hik3x! ok lah .. x larat nak bebel ni .. mata dah layu ... nak bc novel jap dulu sblm tidur ... adios amigos !!!!! salam ... gudnite everyone!!!!!



No comments: