Sunday, February 15, 2009

Parking lot ...

arghhh! sungguh tension bila sebut pasal ni... tension + bengang... arghh! busan3x. tiap2x kali mslh ni ttp akn timbul.. aku geram.. tersgt geram.. aku dah kata parking lot utk setiap anak sykt di bgnn ni diorg peruntukkan 2 petak... tp dah jenis yg x reti2x n x fhm2x bhs... ikut dan diorg jer... x ke bingung org mcm tu... main hentam keromo jer... urghhh! dah lah disekelilingnya full... nak parking sebelah DJ, was2x.. tkt terbolos msk dlm longkang bsr lak... hurmmm... at last, aku terpaksa msk roundabout then parking dpn x-office Bank Islam... hopefully x de ape2x yg blaku... itu kes bile sampai di ofis lepas bfast d kopitiam... sblm n slps bfast singgah di pkn rabu, main office nye di area tu... nak ambil dwg. dr dia.. kalau dtg sini... mslh yg sama juga timbul... arghhhhh! ssh benor nak dpt parking.... yah! I got it... aku parking dpn Regency Hotel.... dah selesai berurusan.. Opsss! sorg makcik ni.. bukak pintu dia luas2x... arghhh! aku tension giler... sbb aku punya lah be careful waktu tutup n bukak pintu keta... dia pula bukak seluas2xnya n mengenai pintu keta aku... bab ni lah yg aku paling sensitif giler... ye lah, sjk2x side lamp aku org hentam teruk... aku jd alert sgt... arghhhh! aku gerammmmmm... bknnya nak minta maaf ke ape ke.. terus naik keta... mcm x bersalah pulak... dah ler tu.. bila kita nak reverse.. dia pun nak reverse... arghhh! pakcik tua ni dah mmg nak kena ni... dah la aku pening dgn hal site Kuah ni... pakcik tua pulak buat hal... hah! nak undur... undur lah! aku beralah... alahai org tua... nak dimarah... nak ditegur... org tua... nanti dikatanya kita krg ajar... tp mmg pntlah kalau org tua yg memandu kereta or motor ni.... hurmmmm... knp asyik panas jer aku nih? hurmmm....


No comments: