Tuesday, February 3, 2009

arghhhh, December claim x msk lg!!!



arghhh, Dec claim x msk lg!!! Tension betul aku dibuatnya... larat ke nak membebel kat admin.. dia pun pening kepala bila semua org dok bising psl claim x msk lg... aku buntu ssgt! hal kejer yg nak kena dahulukan duit sendiri, then br claim... bila claim, sebulan dah berlalu... tp x juga nampak jumlahnya... rasa mcm nak nangis jer, kejer mcm ni... aku betul2x buntu skrg ni... dgn hal sites yg x settle... aku nak nangis dah ni .... x tahan! sedih betullah... aku x tahu mcm mana lg nak mempercepatkan acquisition ni! nak print out plan di JPBD pun kena duit juga... skrg br awal bulan... kalau tgh bulan, x kisah sgt... huk huk... aku tension!!!!!! ini claim bln Januari lak akn menyusul... patutnya aku dah hantar dah pd OM utk dia finalist kan, tp aku x ade smgt nak buat... menyampah, geram sgt! huk.. huk.. huk.. psl tyre claim satu hal lg... br nak in4m kena state jumlah mileage dlm monthly claim br bleh claim ikut handbook... apsal diorg x in4m thn 2010 jer... kan ke sng, org pun x sakit hati... aku dah naik biul dah! I'm very exhausted with the situation right now! aku rasa letih sangat... letih! dah x rasa enjoy lg... hurmmm... moga2x thn ini, aku ade rezki utk bertukar angin... mungkin ke arah yg lebih tenang, aman damai... sesuai dgn jiwa aku sendiri... aku amat berharap sgt ianya termakbul... dah lama sgt aku menanti dan menanti... yg st x juga kunjung tiba.. tp biarlah yg ini mampu membuatkan aku bahagia & tersenyum...



No comments: