Monday, February 23, 2009

KCK & PJA

he he he! x byk yg aku nak update... cuma ttg plate number KCK & PJA... kedua2xnya menarik minat aku utk aku berfikir... ianya tentang 2 org... seorang tu.. kononnya dah booking nombor plate tu tp at last x dpt or terlepas... aku pun pelik knp dia beria-ria sgt nakkan KCK tu... aku tanya knp? he he he... KCK tu is stand for KACAK... perghhhh! perasan punya kawan... hampesss jer. So, tiap kali aku terjumpa KCK tu.. aku pasti tersenyum... ttg PJA pula... ianya ttg ssorg yg 'angin' dgn x-housemate aku... aku kkdg bile dicerita ttgnya... ttg ape yg tlh dilakukannya... aku rasa geram ssgt... talam 2 muka... mmg tdk ku sangka perangainya sebegitu rupa... orgnya cantik... ayu... nampak lemah lembut... tp itu semua hanyalah topeng saja... so kesimpulannya, x semua org boleh jd kawan yg terbaik utk diri kita... cukuplah sekadar berkawan tp tdk utk berkongsi segala suka duka.... ;)






No comments: