Saturday, February 20, 2010

xtvt 14 Feb 2010 ( part 2 )


heh2x ... lambat sket update yg nih, bknnya ape .. agak KEMALASAN. so, lepas abis kenduri tahlil tu je, aku & bonda ape lagi, start plays with cake and fondant ler utk hantaran tunang bro emi, anak sedara bonda yg juga merangkap sepupu aku ... majlis sepupu aku ni keesokkannya, so .. kelam kelibut la kitaorg mengubah kek nih dgn fondant .. sampai pukul 2.00 pg lah jgk, it was our 1st time using fondant in our cake decor ... aku kena bebel dgn bonda coz nak sgt guna fondant utk hantaran kali nih! heh3x, pencanai yg dibawa adalah tidak bersesuaian .. dah itu aje yg bonda ade, so aku bawak yg itu aje lah ... walaupun hasilnya nampak comot, tp kitaorg berpuas ht jgk .. sbb nampak sweet d mata kitaorg yg x profesional nih ... aku mula membayangkan utk majlis aku sendiri nanti, aku nak deco sendiri cake & cup cakes aku nanti ... [arghhh! berangan lg aku nih ... entah bile lah, aku sendiri pun x tahu] keh3x ...



Note: Bonda agak keliru bagaimana bentuk LOVE patut diletakkan, kebanyakannya adalah terbalik ... tp ia ttp merupakan satu seni jgk ... bonda oh bonda! luv you so much!!!



No comments: