Saturday, February 6, 2010

cari jodoh ..



Tajuk Lirik/Lagu: Cari Jodoh
Artis/Penyanyi: Wali Band

Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
‘tuk jadi pengobat pilu
‘tuk jadi penawar rindu
‘tuk jadi kekasih hatiku

(*)
Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh Tuhan inikah cobaan

(Korus)
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

(**)
Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

Ulang (*)
Ulang (Korus)
Ulang (**)

Ibu-ibu… bapak punya anak
Bilang-bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku.. wooo..oo.oo

(Ulang **)

wooo..oo.oo.. Ku tak laku-laku…
wooo..oo.oo.. Ku tak laku-laku…
wooo..oo.oo.. Ku tak laku-lakuuu…

NOTE:

kah3x! kelakar pun ade, terkena batang hidung pun ade dan TERASA di hati pun ade. ' Tak ada yang mau dan menginginkan aku '. ' Ku tak laku-laku… '. ape komen anda????? aku punya hati & perasaan, namun inilah dugaan utk aku ... bersabarlah duhai hati & perasaanku ... :)



6 comments:

Jojoe said...

hehehe..cari jangan takcari...nanti2 jumpala tu..hehehe

MUHAMMAD AFIF SYAHMI said...

studebt2 saya cukup suka lagu ni....hehe

Cik Adawiyah said...

JOE: cari & cari tp asyik proposal kena reject.. ape kes? keh2x ..

EDA:keh2x .. student ko pun suke??? haiyya! teruk la lagu tu ... keh2

Jojoe said...

proposal ko dah cukup lengkap..org yang reject tu jer yg ada masalah... :-P

Cik Adawiyah said...

kah2x ... sabor je la

azman said...

mandi bunga laaa