Thursday, January 7, 2010

roti loti ... sape mau beli loti .. roti!

sudah dijadikan doh ... utk 500g, kalau besar tu dijadikan doh, dpt la dlm 7 doh ...

he2x ... utk mencanai

doh roti, udah pun dicanai dan dibakar ...

hah! ini kulit pizza ...

ta2x .. traaaaa! roti pintal ade... roti sosej ade ... kulit pizza pun ader! so sweet, kan?

siap wrapping ... utk hr2x berikutnya

my breakfast 07.01.10, whoaaaaa!

cik ada ni, rajin kan?
keh2x ... smlm, kebetulan masa tgh adun roti nih, tunang housemate call ... ditanya cik ada buat aper so, dijawablah tgh adun roti utk buat pizza... rajin cik ada nih, utg lah siapa yg dpt cik ada nanti... aku ketawa jer, bila housemate aku sampaikan ape yg tunang dia cakapkan ... mmg untung sgt la! jwb hatiku... keh3x! bukan aku nak bangga tp alhamdulillah & berterima kasih kepada bondaku dan arwah nendaku ... tanpa kalian, mungkin aku tidak berkeupayaan utk membuat roti, memasak lebih drpd yg basic, membuat kerja2x rumah... masih terngiang-ngiang pesan arwah .. kite ni ngaji tinggi2x, jgn x tau nak masuk dapur plk, malu mak kite nanti bile dah kawin... kalau mkn diluar je, beli diluar jer, gaji beribu2x pun x cukup ... heh2x! thanks bonda, nenda ... luv all of u!
so, buat adik2xku dan juga diriku
setinggi mana kita terbang, jgn lupa hebatkan dirimu di dapur juga ...

kalau terasa aku ni membanggakan diri, maaflah .. sedikit pun tdk terlintas utk berkeadaan demikian... terpulanglah ape2x tafsiranpun, siapa yg boleh baca hati & perasaan kiter???
kecuali DIA Yang Maha Esa ...


No comments: