Wednesday, December 3, 2008

Annual Leave

Kelam kelibut hari ni.. mana tak nye, hr ni ade appointment di Kulim pkl 10 pg.. jam 9 (almost) masih di A.Star lagi.. hu hu hu... entahlah, no motivation to complete job tasks... dah settle sume surat-menyurat barulah bertolak ke destinasi yg ditujui.. faham(2x) ajelah, bila lewat ni.. drive sampai jarum tu ke angka 150.. laju x laju lah aku punya pemanduan untuk hari ini. at last.. sampai pkl 10.30pg, lewat 30 minit.. mujurlah Ir. tu pun sibuk dgn kerja dia... alhamdulillah.. berdebar-debar juga, al-maklumlah org dah buat salah mmg akn terasa begitu... tp dihati ttp berasa kesal kerana diri sendiri yg x punctual. btw, ape yg buat aku rasa respect pd Ir. ni, adalah for the first time aku berjumpa dgn sorg bos yg seperti dia ni.. atas rasa tanggungjawab disebabkan tlh mengambil masa org lain Ir. ni sendiri call & inform phk terbabit akn kelewatan kami... hu hu hu! btw, terima kasih, moga Allah merahmati jasa Ir. ini. Then, kitaorg gie for another appointment... x ingat pula direction ker site yg satu lagi ni... hurmmm! hampesss.. jer aku ni, asyik lupa jer.. site ni bermasalah byk... sumenya pasal public complaint.. ntah apa (2x) ntah.. sampai jer ofis... admin dok bising2 suruh habiskan cuti... rupanya byk lg balance cuti aku... hurmmm.. mcm mana aku nak buat, ek? sbb kerja byk yg pending lg ni... hurmmm.. at last aku ambil Dec 04, (08-09: raya haji), 10-11, (12-13:Fri & Sat), (19-21: Family Days at Pulau Pangkor), 22-24, (25: christmas), 28, (29: Awal Muharam 1430H), dan 30-31... itulah tarikh2 aku bercuti... wow! next year 2009, kena tadah telinga le.. sbb company target x achieve.. huk huk huk! tension hu hu hu! sabar(2x).. kena susun new strategi ni... tp ape2 pun aku dah remind admin aku.. walaupun aku bercuti.. aku boleh di oncall... mcm doktor lak... aku pening kepala ni.. 1 biji uphamol 650 aku dah ambil... tp no reponse lak.. nak kena tdr lah gamaknya ni.. k lah got to go.. x de sape d opis ni lagi... takuttttttttt! he he he!





No comments: