||In life Allah doesn’t give you the person you want, instead He give you the person you need to love you, hurt you and teach you the real meaning of LIFE.||
Sunday, February 8, 2009
Myvi aku ... urghh!
Tuesday, February 3, 2009
arghhhh, December claim x msk lg!!!


arghhh, Dec claim x msk lg!!! Tension betul aku dibuatnya... larat ke nak membebel kat admin.. dia pun pening kepala bila semua org dok bising psl claim x msk lg... aku buntu ssgt! hal kejer yg nak kena dahulukan duit sendiri, then br claim... bila claim, sebulan dah berlalu... tp x juga nampak jumlahnya... rasa mcm nak nangis jer, kejer mcm ni... aku betul2x buntu skrg ni... dgn hal sites yg x settle... aku nak nangis dah ni .... x tahan! sedih betullah... aku x tahu mcm mana lg nak mempercepatkan acquisition ni! nak print out plan di JPBD pun kena duit juga... skrg br awal bulan... kalau tgh bulan, x kisah sgt... huk huk... aku tension!!!!!! ini claim bln Januari lak akn menyusul... patutnya aku dah hantar dah pd OM utk dia finalist kan, tp aku x ade smgt nak buat... menyampah, geram sgt! huk.. huk.. huk.. psl tyre claim satu hal lg... br nak in4m kena state jumlah mileage dlm monthly claim br bleh claim ikut handbook... apsal diorg x in4m thn 2010 jer... kan ke sng, org pun x sakit hati... aku dah naik biul dah! I'm very exhausted with the situation right now! aku rasa letih sangat... letih! dah x rasa enjoy lg... hurmmm... moga2x thn ini, aku ade rezki utk bertukar angin... mungkin ke arah yg lebih tenang, aman damai... sesuai dgn jiwa aku sendiri... aku amat berharap sgt ianya termakbul... dah lama sgt aku menanti dan menanti... yg st x juga kunjung tiba.. tp biarlah yg ini mampu membuatkan aku bahagia & tersenyum...mumbling again!

huh! hr ni aku mcm ni... kelam kabut tp masih sempat blogging lagi... ha ha ha! sambil menyelam minum air lah... nak seribu daya, x nak seribu dalih... itu aje yg boleh aku katakan skrg... keadaan mcm semakin ribut apabila got trigger from MCMC... aduhai! kes residential complaint regarding poor coverage at their area lah... apa yg aku nak laporkan, hah?... bila sampai di SKMM, semuanya melompat! melompat mcm crazy frog... arghhh! tension... bila org yg in charge, x ade di ofis... mcm melarikan diri dr aku jer.. bila nak selesai ni... adushhh... byk sites lg yg pending ni... aku pening kepala sungguh... for sure mlm ni, x boleh lena nyenyak... esk pula kena buat muka plastik.. tersenyum.. tersengih.. angguk2x.. geleng2x.. urghhhh! aku yg x bersungguh atau mereka? hinggakan aku give up utk re follow again.. and again.. no action from them... pdg sebelah mata je mrk2x ni... itu satu hal, satu hal lg keesokannya ade lg meeting.. meeting dgn " I will follow u! "....
hu, hu, hu! ape yg aku nak jwb, hah? arghhhh, tolong3x! aku sungguh x fhm.. residential pandai je complaint ttg poor coverage, tp dlm masa yg sama, makhluk ni juga yg membantah pembinaan menara... kalau x de menara, mcm mana diorg nak ltk equipment? knp pendek akal betul makhluk2x ni, hah? aku btl2x x faham... aku geram... geram sgt2x! kkdg kes dengki ma`ngodot jer, diorg ni bknnya boleh org lain nampak sng... mula la nak kacau sana-sini, hasut sana-sini.. mcm virus jer makhluk yg mcm ni... kkdg reason yg diorg kasi, x munasabah langsung... kkdg org terpelajar juga terikut2x dgn makhluk virus ni... berpijaklah dibumi yg bnr... jgn terima keseluruhan tanpa menyelidik terlebih dahulu... buanglah sifat dengki dlm hati... jika itu bkn rezeki kita, maka terimalah dgn ht yg tenang... k lah, aku got to go... what reason should i present for them? hurmmmm ... very tired!
Saturday, January 31, 2009
Guest who am I?
S.M.K.C
S.M.T.K 1998
hr ni.. aku mmg x de kejer! selongkar punya selongkar... aku tersenyum bila aku terjumpa pic ni... I missed all of u! this pic is during I was in form 5 at technique scul... tgklah ade brp org kerat guys jer dlm kelas aku... kelas Pengurusan Perniagaan... kitaorg lah yg paling nakal sekali tp nakal2x kitaorg... we still respect our beloved teachers..." Terima kasih, cikgu! tanpamu siapalah kami di hari ini !!! "
Subscribe to:
Posts (Atom)


