Monday, September 12, 2011

cik ada, dah ade buah hati yg baru!!


hik2x ... sy dah ade buah hati yg baru! ahaks, buah hati sy yg baru ini membuatkan bajet sy kurus terus [ hah3x, padan muke ko!] skrg ni gedik2xs utk mengambil pics tp sy x suke ambil pic sy sendiri. nak tahu kenapa? sbb hanya photographer profesional sj yg sy harapkan utk mengambil pics sy nih ... hah3x, nak tahu kenapa? sbb diorg leh edit pics model yg chubby mcm sy nih, jd kurus ..kah3x! gilos punya cikodos nih ... sekurang2xnya hajat sy utk yg ini dah tercapai. sy bukanlah berduit, gaji pun lebih dr yg cukup jer, tambahan pula bila dpindahkan ke KL... lg ciputlah jadinya. namun, setiap perbelanjaan sy, punya bajet ... x heranlah kalau, sepuluh kali belekpun, sy x akn beli lg ... sy akn membeli sekiranya sy sudah betul2x gilos shj ... ;) wah2x wahhhhhh ... nanti trip cik ada ke HK akn byklah pics ... hu3x, itupun duit lg .... sendiri cari pasal, sendiri tanggung lah beb!!!




Note: baru nak menggodek programnyer ... hu3x




Bakal photographer gediks!




2 comments:

Jojoe said...

hahaha..ko dah gilos eh?? xsabar nak tgk gambar trip ko nanti..as usual..jgn lupa 1 magnet fridge yer???hehehe..nak lekat kat fridge baru nanti..hahahha

Cik Adawiyah said...

baik bos! dun worry ... mmg x sabar sgt nak ke HK tu ... hopefully, semuanya berjalan lancar ... ;)