Tuesday, April 19, 2011

high temperature!

erkkk! hr ni terasa panas ... sungguh panas! aku rasa mcm muka aku merah semacam ... marah? hurmm, tdklah. habis tu knp? alahai ... geram je, aku geram jer! kalau x de ape2x, knp geram plak? heran, sungguh heran! knplah ade org yg boleh take easy dgn ape yg dipertanggungjawabkan kepadanya? selama mana org lain nak back up or nak cover line diri dia? helllo, kwn! be careful there is another eyes who is looking at you ... dan sbb itulah aku sungguh kalut ini hari ... mcm2x perkara yg nak dan perlu diselesaikan ... tapi aku dah x tertahan lebih2x lg aku dpt serangan ini hari ... serangan? hah3x ... betul2x serangan, serangan kali pertama setelah selama sebulan lebih aku berada disini. alahai ... serangan sakit kepala la syg oiiii! korg ingat serangan ape? hah3x ... betul sakit kepala + rasa nak munt**. Bulan pertama ini, adalah bulan utk aku organize JD aku ... bkn sng beb! org lain akn nampak benda tu mudah tp... jgn disangka air yg tenang tu x dak boya (pe kaitan? entah ... ). byk perkara yg perlu aku amik tahu tp x sempat nak amik tahu ... hu2x, tdr mlmku bertemankan nota2x kerja ... knplah aku bkn disorganize person? hurmmm ... k lah, nak tidor.. tkt esk sakit kapla lg. nyum3x... lapar meggi la pulak.. esok brekpas meggi lah ... hopefully, aku dpt msk awai opis esk pg.. heh3x, ini hr awai gak tp bleh msk, bleh msk takat ruang kolam ikan tu ja ... adoi!


minah ni mcm la bagus sgt ;p,






No comments: