Thursday, April 14, 2011

terus terang aku cakap ... aku dah PENAT!

bile menulis, si penulis sng membahasakan dirinya 'aku'. maap la yor ...

grrrr... terus terang aku ckp, yg aku dah penat! nak tahu kenapa?
x payahlah korg tahu kenapa .... bengang aku dibuatnya.
bila disini, aku mmg x sempat nak buat apa2x pun ... malah semakin aku rasa penat! nak mengulor pun x sempat ... hah2x!
the situation between here & there is very big!
bila d sana, siapa yg nak amik peduli, janji keje ko siap! kalau yg nak amik pedulipun hanya sorg jer tp berani buat dek jer ... disini? heh2x, jaga2xlah sbb byk mata yg memandang ...
aku?
mcm biasalah, aku hanya buat keje aku. korg nak citer ape2xpun ianya akn masuk tinge kanan kuar tinge kiri... msk keje x lah awal, x lah lambat tapi sebelum pkl 8.30 lah... balik keje, biasanya pkl 7 coz jln dah agk ok sket .... tp yg best, boleh dikatekan hr2x bfast d Ahmeed, roti canai kosong + teh tarik. sini, kalau nak cari makanan berlauk, yg plg dkt adalah d Ahmeed tu jer x pun, di riaz ... hu3x.. bilalah aku nak mula rajin memasak nih ...

pasal bab keje? hurmmm ... aku rasa mcm caca marba lg. x sonok betullah ... aku lebih suke keje aku yg dulu ...

satu perkara lg yg aku paling geram ... aku minta report, dbaginya alasan byk keje lain yg nak dibuat, padahal itupun core tasknya juga kalau x, x guna la dia take over tempat aku ... grrrr, pandai2x la ko nak bahagikan masa ... aku dulu byk gak bende nak kena buat, arghhhh! x faham aku dibuatnya ...

be cool! ingat ... ianya x akn kekal begini selamanya ...

celoteh cik bedah,





2 comments:

Shitah Jembri said...

huhuhuhu cian akak ptot la bz smacam ja...x de mse rhat bos asik bg kje jep...
mmg kt etd mcm tuh...
wt x taw sudeyh...
jnji kje kte siap...
bnyk ckp pwn x gune...
kui kui kui...

Adawiyah Wafi said...

byk benda nak kena update, Mar. bos plak hyperactive ... sana sini nak kena follow up, byk sgt prosedur. bila sampai etd ni, rasanya mcm waktu keje x pernah cukup tp utk sambung d rmh, jgn harep le.. hah3x! yg ptg keje kak ada settle ... tp diorg ni, suka sungguh kasi kak ada buat minit, bab tu yg lemah coz kak ada ni suke berangan bile dlm meeting.. adoihaiii.. sabar3x!