Saturday, April 17, 2010

gagal lagi !!!!

jeng ... jejeng! Hari ini adelah hari penentuannya!!! Semakan Panggilan Temuduga KPLI-SR Ambilan Jun 2010. Kalau korang tanya ttg harapan utk ini pd aku, jawapannya ... aku tidak meletakkan harapan yang begitu tinggi ... sbb ape? sebabnya ini adalah kali yg ke 9 dan keputusannya sedikit pun ianya tidak berpihak kepada aku .. so, ternyata benarlah telahan aku ... sedih? no la ... sedikit pun TIDAK! berputus asa? YA, mmg aku sudah berputus asa ... cukuplah kali ini aku melaburkan RM6 dan masa aku untuk menduduki exam MtEST ... Alhamdulillah, dgn rezki yg aku ade skrg .. sudah berbaloi2x .. cuma perlu dipertingkatkan lagi, work hard .. & perlu meneroka ke bidang lain untuk keselesaan. Aku tidak apa2x ... kegagalan itu sudah lumrah dalam hidup aku ... Hopefully, kerja tahun ini akan membuahkan hasil yg lumayan utk tahun hadapan ... ape yg perlu, jgn byk membebel ... keh3! strive for excellent!!!!


nervous but I'm curious to know how is my result?

akhirnya ... untuk percubaan kali yg ke 9 pun GAGAL


'TERIMA KASIH ATAS MINAT ANDA DALAM BIDANG PERGURUAN', statement ni lah yg mcm ermmm ... walau mcm mane pun, org dah ucap TERIMA KASIH, aku jawab SAMA-SAMA KASIH ...



coret-coret,



4 comments:

anisyazila said...

hmmmm..xapalah...mayb dah bukan rezeki ko dalam bidang perguruan..xpa...teruskan usaha dalam apa jua bidang yg diceburi...ko bolehhhh!!

Adawiyah Wafi said...

ye la ... ape boleh buekkkkkk

Adawiyah Wafi said...
This comment has been removed by the author.
hadatif said...

same le kite pun minat gak tp manjang gagal jd trs kecewa dan beralih arah