Monday, April 26, 2010

I'm crazy with kitchen appliances


hurmmm ... I'm crazy!!! crazy with kitchen appliances... I dream for my own house!!! and the best part of my house would be my own kitchen & of course my own bedroom ... 'RUMAHKU SYURGAKU' itulah temanya ... tp bila ya, mahu dimiliki rumah idaman kalbu ku sendiri??? hurmmm .. x per2x, slow & steady ... so, ape yg ingin aku miliki?? hurmmm ... kalau ade yg bermurah hati untuk menghadiahkan aku barang ... barang inilah yg ingin aku miliki,keh3x .. aku gurau jer, tp serius!! aku kepingin sgt utk memiliknya ..


dapur idaman! keadaannya lebih kurang mcm ni lah tp bergantung pd budget yg ade nanti. hrp2x encik suami [jika wujud ;)] boleh menghadiahkannya .. [sudah pasti en suami akan menepuk dahi ... ehh! jgn tepuk dahi lagi... coz pn isteri akn bertambah rajin menyenteng lengan baju .. keh3x! encik suami, jgn lupa buatkan rak buku yer! majalah rasa pn isteri kesayangan en suami nih begitu byk sekali .. keh3x! berangan lah cik ada oiiii]

oven yang tersangat ingin dimiliki ... huk3x!
mixer pun! I luv baking



food steamer pun sekali yer!!! he3x

ini pun jugak! fruit juicer ...

tapi kalau nak bergantung pd en suami nih, x boleh sgt ... sbbnya aku x tahu pun siapa yg akn menjadi en suami aku tuh ... so, kalau ade yg bermurah hati nak hadiahkannya, dipersilakanlah ... hu3x, dgn muka x malu nih ... sabar je la ...


NOTE: ini impian, bukan impian main2x ... tapi ianya adalah satu matlamat!


corat-coret,

2 comments:

Jojoe said...

ambooiii...demandnya..leh buat barang hantaran kawin daaa...kikikiki

Cik Adawiyah said...

bkn demand la ... tp crazy with kitchen appliances ... keh3x