Saturday, May 8, 2010

Bila mana kita berada diatas ...

ermmm dah bersawang2x dah blog aku nih ... byk yg mahu diceritakan tp terasa berat nak mencoretkannya, bknnya sebab ape pun cuma malas! ha3x... ade satu perkara yg perlu aku ingatkan diri aku ... ini ape yg diperolehi daripada salah satu slot dimana [bkn semua org] the chosen person are asked to give his/her opinion or sharing his/her experience to other participants ... bila mana kita menceritakan tentang kejayaan kita, jgn sesekali kita melupakan org yg membantu menaikkan diri kita ... walaupun kejayaan itu adalah hasil titik peluh kita sendiri namun kita perlu beringat bahawa kejayaan itu tidak datang hanya dengan usaha kita sendiri tetapi dengan berkat sokongan rakan-rakan seperjuangan kita tanpa mereka, kita tidak mampu 'menakhodakan sesebuah kapal' itu ... jika ahli pasukan kita tidak berusaha mencapai matlamat & objektif yang telah ditetapkan oleh kita, adakah kita akan berjaya? kita sebenarnya tidak mampu untuk melakukan sendirian, kita perlukan pasukan kita yg juga terdiri daripada rakan-rakan kita sendiri untuk membantu kita melaksanakan setiap perkara yg dirancangkan oleh kita utk phk syarikat. tanpa mereka siapalah kita ... jgn pernah lupa mereka bila mana kita berada di atas ... pesanan ini adalah untuk diriku kerna aku juga kadangkala tergelincir... kejayaan x akan datang tanpa ada sokongan daripada semua pihak sama ada pihak atasan atau bawahan selain daripada kita berusaha sendiri ...

Untuk rakan-rakan seperjuanganku, aku amat berterima kasih di atas sokongan kalian! tanpa kalian aku tidak mampu melaksanakannya dan kita tidak akan dapat menikmati ape yg kita perolehi sekarang ... walaupun, kita tidak berpuas hati dgn ape yg diberi, yakinlah bahawa bila mana sampai waktunya kita akan terima juga hak yg sepatutnya kita perolehi ... aku mohon maaf jika aku pernah terkasar ...


corat-coret merapu,


No comments: