Sunday, March 29, 2009

My Luvly Brand ...

hu hu hu... brand kesayangan... tunggu offer then br bleh spend da salary but must based on da budget... kalau x, jgn hrp la... he he... Bonia tu dah lama da... jrg pakai coz tinggi sgt... pakai waktu gi meeting ja... CR2 tu.. br ja beli... tpaksa beli coz kasut2x yg lain dah hangus.... then Sembonia tu... beli sbb x de kasut bertutup... pun terpaksa beli sbb aku nak gie ambil xm KPLI... kena kasut bertutup weh... kui kui kui... mujurlah ade offer.. kalau x pening aku... kasut2x tu semua aku dah survey 4-5 kali... then br aku decide nak spend... ssh betul perempuan ni kan? he he he.... btw, I'm not a branded person but depends on the quality of product & da suitable of material with my skin... I'm not allergic with da lowest price of things but.. kena ada keselesaan & aura pd tubuh badan kita... ha ha ha! mcm2x lah aku ni...


Kasut ni d pakai waktu ambil xm MTest for KPLI March 28, 2009 at SMK Bandar Baru Darulaman, Jitra. This will be set as a official shoes... kui kui kui...

This pattern is using during meet people outside office...

;) rarely using coz... hu hu hu 3inch...
This will be set as a official shoes.. ha ha ha!

Rasa mcm nak spend da money lg utk beli kasut... ha ha ha! kasut yg higher price dah cut off until 50 to 80%... rugi kalau x beli... he he he! dia dah dtg angin x betul dia.... bye!


No comments: