Tuesday, December 7, 2010

Chocolate Cheese Brownie



nak update ape yg kite buat hr nih ... hr ni cuti, cuti sempena Awal Muharram 1432H. Hmmm.. dah pun masuk tahun baru. Ape lagi yer yg masih belum terlaksana??? ermmm... aku masih belum berjaya sepenuhnya! so, pd thn 1432H aku perlu melakarkan impian yg belum terlaksana di tahun 1431H... hr ini amat n teramat teruja coz semua org ade d rmh kecuali ayahanda & kak chik. so, smgt utk mencuba resepi berkobar2x ... sdh 2 minggu lebih brg2x utk CCB ni dibeli oleh bonda. kena tunggu masa yg sesuai utk menjadikannya satu realiti so, hr ini adalah hr yg paling sesuai utk mencuba ...


nampak ke tak? kalau x nampak, bg nampak la jgk! kalau x, korg mmg... heh3x

dah siap! tp knp x same dgn yg dlm pic tu eh?

heh3x .. x balance cheese n keknyer :(

tratataaaaa...




1 comment:

Whitemusk2508 said...

nak lagi..hehehehe..sgt the sedap